مقاله 21 روش برای بهینه سازی سایت ( سئو-seo)

مطالب دیگر:
📂مدل کاغذی سه بعدی راکت جونو📂مدل کاغذی سه بعدی ماه‌نورد📂مدل سه بعدی کاغذی تانک تایگر 📂مدل سه بعدی کاغذی تانک پانزر📂مدل کاغذی سه بعدی تانک تی-۳۴📂مدل سه بعدی کاغذی صندوقچه مرد مرده📂مدل سه بعدی کاغذی درام (جاز)📂مدل سه بعدی کاغذی خانه عروسک📂مدل سه بعدی کاغذی مانکی نکو📂مدل سه بعدی کاغذی ویولن📂پروژه طراحی ایجاد صنایع محصول شکر📂پاورپوینت كنترل نشت در سدهاي خاكي📂پاورپوینت پروژه مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس📂نقشه - قالب مرکب(خم ، برش ، کشش) در نرم افزارکتیا (Catia)📂یک کلاه کابوی 📂پاورپوینت مجتمع تجاري دهخدا📂فایل تری دی مکس یک آشپزخانه📂طرح لابی یک آپارتمان📂مهره های شطرنجی سه بعدی استفاده شده در نرم افزار رفیریجیتز📂پاورپوینت نظریه داروینیسم ونقد آن📂ساختمان طراحی شده با تری دی مکس📂مقاله لامپ ها📂مقاله طبقه‌بندي درجات حفاظتي تابلوهاي الكتريكي📂لایه جی آی اس (شیب فایل) استان آذربایجان غربی📂لایه جی آی اس شبکه معابر سمنان

در این مقاله می‌خواهیم به ۲۱ فاکتور مهم در رتبه بندی گوگل بپردازیم. اما ماجرا از کجا شروع شد.
چند سال پیش آقای مت کاتس مدیر تیم اسپم گوگل در یکی از ویدئو های خود تاکید کرد که گوگل در رتبه بندی خود بیش از ۲۰۰ فاکتور را مورد بررسی قرار می‌دهد. ولی هیچ گاه این ۲۰۰ فاکتور به صورت رسمی توسط گوگل ارائه نشد. ولی سئو کاران زیادی از سراسر جهان به بررسی این موضوع پرداختند و فاکتور های زیادی را مورد بررسی قرار دادند و اهمیت آن‌ها را امتیاز دادند و به یک فهرست رسیدند. در این وبینار ما به چکیده کاملی از این فهرست سئو کاران پرداختیم و در این مقاله به ۲۱ مورد آن می‌پردازم.

7 صفحه با فرمت ورد